Four Stroke Cycle Engines සිව්-ස්ටරෝක් සයිකල් එන්ජිම යනු එක් ක්රියාකාරී චක්රයක් සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා එකිනෙකට වෙනස් පිස්ටන් ස්ට්රෝක් (පවිත්ර කිරීම, සම්පීඩනය, බල හා පිට්ටන) හතරක් භාවිතා කරන අභ්යන්තර දහන එන්ජිමකි. එක් ක්රියාකාරී චක්රයක් සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා පිස්ටන් සිලින්ඩරයේ පූර්ණ සමීකරණ දෙකකින් යුක්ත වේ. ෙමෙහයුම් චකෙය් අක්ෂ ෙදකකට රබර් කුළුණු ෙදකකට (720 °) අවශ්ය ෙව්. සිව්-ස්ට්රෝක් සයිකල් එන්ජිම වඩාත් සුලභ කුඩා එන්ජිමකි. සිව්-ස්ට්රෝක් සයිකල් එන්ජිම, එක් එක් ක්රියාකාරී චක්රය තුළ පස් කුට්ටි, පිරවීම, සම්පීඩනය, ජ්වලන, බල සහ පිටාර ගැලුම් ඇතුළත් වේ. Intake Stroke වාෂ්ප කුටීර පිරවීම සඳහා වායු-ඉන්ධන මිශ්රණය හඳුන්වා දෙන විට එය සිදුවීමයි. BDC වෙත පිස්ටන් ව්යාපාරය සිලින්ඩරයේ අඩු පීඩනයක් ඇති කරයි. පිස්ටන් චලනය මගින් නිර්මාණය කරන ලද අඩු පීඩන ප්රදේශ පිරවීමට සිලින්ඩරයට විවෘත උෂ්ණත්ව කපනය හරහා වායුගෝලීය වායුගෝලීය වායු පීඩනය බලපායි. වායු-ඉන්ධන මිශ්රණය අඛණ්ඩව ගලා යන සිලින්ඩරය දිගටම ආවේගශීලීව ගමන් කරයි. BDC වහනය වීමෙන් පසුව වෑල්ව විස්ථාපනය වී ඇත්තේ අංශක කිහිපයකින් පමණි. එන්ජින් සැල...
Comments
Post a Comment